lördag 23 juli 2011

Långt uppehåll..

Hej!

Eh, ja.. När skolan slutade så tappade jag helt enkelt lusten att blogga, och jag skrev det visst aldrig här. Men nu ska jag göra ett nytt försök. Alla som någon gång har haft en blogg känner nog igen den där känslan när man känner att man absolut MÅSTE blogga. Så känner jag just nu, så jag hoppas verkligen att ni kan förlåta mig!

Jaha, sedan jag bloggade sist har jag slutat grundskolan (snyft), fått en iPhone (!!!!!!!), varit på bästa ridlägret i hela världen, och varit i Frankrike. Jag har haft en jättemysig sommar, och nu är det bara typ.. 30 dagar kvar av den (i alla fall av lovet, och det är ju det som räknas, hehe)!!!

Hoppas att ni kan förlåta mig, och jag ska verkligen göra ett försök att blogga ordentligt!
Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar