lördag 23 juli 2011

Fyfan

HUR kan man göra något sådant?! Först spränga en bomb mitte inne i stan, 7 döda. Sedan åker man till en ö där massor av ungdomar befinner sig, klär ut sig till polis, kallar till sig ungdomarna och sedan skjuter man alla!? Jag kan inte förstå! Varför? Tyckte han illa om deras politiska inrikting? SO WHAT?! Man behöver fan inte skjuta över 80 pers bara för det! ÅÅÅÅH JAG BLIR SÅ JÄKLA ARG!

Mina tankar går i alla fall till Norge, till alla som har drabbats på något sätt utav denna hemska händelsen, och jag hoppas att era gör det också, för det förtjänar dom.
Jag menar, tänk att skicka iväg sitt barn på ett läger där de försöka göra lite nytta i samhället, och så visar det sig att man aldrig kommer att få se personen igen.. Det är bara sjukt. Sjukt och vidrigt att någon kan göra så mot andra människor.
Hur mycket man polisen har gripit försöker förklara sig så kommer jag aldrig att förstå. Det finns inte en anledning i världen att skjuta så många människor, eller att spränga en bomb bara för att orsaka skada och förstöra.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar