lördag 23 juli 2011

Hehe

Hej, och ursäkta det panikartade avslutet på mitt förra inlägg. x)
Gästerna kom precis, och när man inte har träffat dem på typ.. öh 5 år så vill man kanske inte vara så osocial att man sitter vid datan istället för att hälsa.. hehe.

Nu har jag just avnjutit en underbar middag, bestående av kyckling, ris, sallad och den godaste såsen som existerar (enligt mig då). Mums säger jag bara!

Time to pack my belongings, because tomorrow.... Ska jag till RÖRÖÖ! :D Ska till Beckas sommarställe, stannar där tills på tisdag. Ska åka buss/färja dit, det kommer ta 2 timmar och 43 minuter. Segt, men jag har ju spotify, och dessutom kommer det att vara värt det när jag kommer dit!

Så ni får ha det så bra, jag kanske bloggar en gång till innan jag åker, men tills vi hörs nästa gång.. Seeeyaaaah!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar