söndag 12 juni 2011

Haha förlåt

Förlåt för mitt.. öh minst sagt konstiga inlägg. x) Men asså fatta! Det är mindre än ett dygn tills jag är på balen, den är snart slut vid denna tiden imon! Så sjukt!

Jag sitter i sängen med fjärilar i magen, jag har ingen aning varför jag är nervös egentligen men det är jag i alla fall. Har packat en jäkla massa grejer som jag ska ha med till Becka imon. Bara för att jag inte har något liv så ska ni få en liten fin lista av mig:

- Mascara
- Foundation
- Concealer
- Puder
- Borstar till alla grejer
- Ögonskuggor
- Läppglans
- Tandborste
- Hårnålar
- Hårborste
- Schampo + balsam
- Kajalpenna
- Eyeliner
- Ögonfransböjare
- Parfym
- Smycken
- Lotion
- Lösögonfransar
- Lösnaglar
- Väska
- Diadem x2 (vet inte vilket jag ska ha...)
- Deo
- Hårspray
- Locktång
- Plattång
- Handduk

Sedan kom jag inte riktigt på något mer.. Har redan lämnat klänningen och skorna hos Becka så de behöver jag inte oroa mig för. Ska bli körd till skolan imon eftersom jag inte kommer hem innan balen är slut och då ska jag bli hämtad, så jag orkar inte cykla för då måste cykeln vara kvar där och så.. Och buss tar så äckligt lång tid. x) Jag måste gå hemifrån 7.20 när jag börjar 8.10 om jag ska åka buss, så det suger. Vill ju sova länge så att jag blir utvilad till den stora dagen... :D:D:D:D:D

Nu ska jag se till att få min skönhetssömn, den lär behövas. Ha det så bra älsklingar, jag kommer nog inte att blogga något alls imorgon, om jag inte orkar efter balen. Men annars så skriver jag på tisdag igen, och då kommer massa bilder (förmodligen bara på mig och Becka.. Tar inte med kameran till balen, det känns som att det är stor stöldrisk..).

Puss!

1 kommentar:

  1. Det ser väldigt mycket ut, men om man tänker efter så är det typ inte det! Din system hade tagit fina bilder :( men bra att du inte tar med den ändå, hade varit surt om den blev stulen inna sjöis, OCH NU NÄR JG SKRIVER DETTA ÄR DET BARA 5 DAGRA KVASR, SICK :o :d:d:d:d:d <3

    SvaraRadera